Τζόκερ:Η ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα και η οργή της Λίνας Μενδώνη

0
71

Σάλος έχει προκληθεί μετά τους ελέγχους της ΕΛ.ΑΣ σε κινηματογράφους με την πρόθεση να κάνουν προσαγωγές ανηλίκων που παρακολουθούσαν την ταινία του Joker.

Δύο υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού έκαναν την καταγγελία

Δυο γυναίκες, υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού έκαναν την καταγγελία, η αστυνομία αναγκάστηκε να πάει στις αίθουσες και επειδή η καταλληλότητα της ταινίας έχει «βγει» με βάση νόμο του 1937 , η ΕΛ.ΑΣ. έπρεπε να βγάλει τους ανήλικους από τις αίθουσες. Τα περιστατικά είναι δυο: ένα το Σάββατο σε σινεμά στο Μαρούσι κι ένα την Κυριακή σε κινηματογράφο στην Κυψέλη.

Οργή της Μενδώνη: Δεν είχαν ενημερώσει, είναι ανοίκειο

Μετά από την αναστάτωση που προκλήθηκε στην κοινή γνώμη και τα πολλά ερωτηματικά που προέκυψαν σχετικά με το ποιος έδωσε την εντολή για τους ελέγχους στους κινηματογράφους, η Λίνα Μενδώνη μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, αποκάλυψε ποιες ήταν οι γυναίκες που έκαναν τη σχετική καταγγελία στην Αστυνομία. Οπως χαρακτηριστικά είπε η υπουργός Πολιτισμού, πρόκειται για δύο γυναίκες που ανήκουν στο προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού και είναι μέλη επιτροπής η οποία εξετάζει την καταλληλότητα των ταινιών και έχουν μόνο γνωμοδοτικές αρμοδιότητες.

«Κινήθηκαν πέραν των αρμοδιοτήτων τους, δεν είχαν ενημερώσει. Αναρωτιέμαι για τα κίνητρά τους» σημείωσε η κ. Μενδώνη τονίζοντας ότι εύλογα ο κόσμος απόρησε βλέποντας τις Αρχές να μπαίνουν στις αίθουσες κινηματογράφων.

«Δεν είναι δυνατόν, κανείς, να δημιουργεί τέτοιο κοινωνικό πρόβλημα, επικαλούμενος μια υπαλληλική ιδιότητα. Δεν είχαν καμία αρμοδιότητα καταστολής, δεν είχαν καμία αρμοδιότητα να καλέσουν την αστυνομία. Ελεγχος δεν σημαίνει φωνάζω την αστυνομία και δημιουργώ πρόβλημα σε οικογένειες και ανηλίκους», πρόσθεσε, οργισμένη, η υπουργός Πολιτισμού. Τέλος, η Λίνα Μενδώνη κατέληξε λέγοντας: «Θα λάβουμε όλα τα μέτρα για το πειθαρχικό έλεγχο».

Το σχόλιο του Αλέξη Τσίπρα

Την ίδια ώρα, με το δικό του προσωπικό σχόλιο αναφέρθηκε στην υπόθεση και ο πρώην πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα στην ανάρτησή του στο Instagram, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ανήρτησε μια καυστική φωτογραφία που δείχνει τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδης να κυνηγά τον Τζόκερ.

Αναλυτικά όσα έγραψε στη δημοσίευση:

«Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στο κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το Τζόκερ.

Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα. Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Τη ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο.

Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα.

Πού να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε.

ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα».

Ραγκούσης: Μητσοτάκης και Χρυσοχοΐδης αποκλειστικά υπεύθυνοι

Την «άμεση αντίδραση» του αρμόδιου τομέαρχη του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση προκάλεσε η είδηση για παρέμβαση αστυνομικών σε κινηματογράφους για απομάκρυνση ανηλίκων από την ταινία «Τζόκερ».

«Εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, επικοινώνησα επίσημα με την Ελληνική Αστυνομία για να διακριβώσουμε εάν πράγματι αστυνομικοί επενέβησαν σε κινηματογράφους προκειμένου να ελέγξουν την ηλικία νέων θεατών.

Η επίσημη επιβεβαίωση των περιστατικών αυτών από την ΕΛ.ΑΣ, προκάλεσε την άμεση αντίδρασή μας. Αντίδραση η οποία θα γενικευτεί απέναντι σε αυτά τα πρωτοφανή γεγονότα με την ενεργοποίηση κάθε κοινοβουλευτικού μέσου.

Οι κ. Μητσοτάκης και κ. Χρυσοχοίδης είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι γι αυτές τις αδιανόητες εξελίξεις που γυρίζουν την Ελλάδα και την Ελληνική Αστυνομία σε πολύ σκοτεινές εποχές» τονίζει ο κ. Ραγκούσης.

Υποκρισία: Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ κάλεσαν την αστυνομία για τον Joker

Η όλη διαδικασία που φαίνεται να κινήθηκε το Σαββατοκύριακο για τις προβολές της ταινίας Joker βασίζεται σε δύο κανονιστικές πράξεις, που εκδόθηκαν κατόπιν υπουργικών αποφάσεων του 2011 και του 2014. Οι έλεγχοι γίνονται από την ειδική διεύθυνση Παραστατικών Τεχνών και Κινηματογράφου. Στο τμήμα Κινηματογραφίας διευθύντρια είναι συγγενής του πρώην υφυπουργού του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστα Στρατή. Συγκεκριμένα διευθύντρια είναι η κυρια Αλεξομανωλάκη, σύζυγος του αδελφού του πρώην υπουργού.

Σύμφωνα με την κατάθεση των δύο υπαλλήλων του ΥΠΠΟ που ζήτησαν την επέμβαση της αστυνομίας, η κυρία Αλεξομανωλάκη είχε δώσει την έγκρισή της. Και ακόμη, τις ταυτότητες που έχουν τα μέλη της επιτροπής αυτής για να μπορούν να ασκήσουν τους σχετικούς ελέγχους της έχουν υπογραφεί από την γγ του υπ. Πολιτισμού επί ΣΥΡΙΖΑ, Μαρία Βλαζάκη.

View this post on Instagram

Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στον κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το “Τζόκερ”. Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα. Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Την ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο. Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα. Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει την τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε. ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα…#joker

A post shared by Alexis Tsipras, Αλέξης Τσίπρας (@alexistsipras) on

View this post on Instagram

Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στον κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το "Τζόκερ". Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα. Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Την ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο. Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα. Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει την τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του '60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε. ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα…#joker

A post shared by Alexis Tsipras, Αλέξης Τσίπρας (@alexistsipras) on

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here